Informacja jak zgłosić problem techniczny, reklamacje i uzyskać pomoc

Kliknij poniżej "Zarejestruj nowe zadanie"

W formularzu zgłoszenia proszę podać;

- Proszę wybrać nazwę sklepu w którym dokonany był zakup

- Imię nazwisko , Państwa dane adresowe

- Proszę podać adres e-mail.

- Proszę podać numer tel. komórkowego. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub na whatsap, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

W treści wiadomości proszę opisać szczegółowo problem.

Proszę załączyć zdjęcia lub film na którym widać zgłaszany przez Państwa problem ( limit załączników wynosi 20MB, filmy zdjęcia o większym rozmiarze będą odrzucane automatycznie) .

Zgłoszenia reklamacyjne  które które nie będą posiadały powyższych danych będą odrzucane automatycznie.

Prosimy o sprawdzanie poczty e-mail ponieważ odpowiedzi  są udzielane automatycznie.

Możecie Państwo także sprawdzić status sprawy poprzez https://allegro.inet24.pl/ticket.php podając numer Państwa zgłoszenia

 

 

Baza wiedzy

  • Najpopularniejsze artykuły w bazie wiedzy: